en deilige dag:))

Så vakkert har det vært i dag:))skyet men veldig varmt.Noe minner om høst annet om sommer,jeg tror vi har begge deler nå:))

Først på dagen sette jeg på en maskin med klede siden las jeg ferdig bok nr 17:))sendte så bud på venninna mi om ønske på flere bøker.

Jeg fikk besøk,vi koste oss med kaffe og knekkebrød,jeg fikk 12 nye bøker ,siden spaserte jeg sammen med henne tilbake til Viddal:))det blir noen km det:))det var så godt å få gå en lang og god tur,merket att det var en stund siden sist.

Nå som det nærmer seg dagen da skinna og stingene skal av tenker jeg att det blir litt mindre lesing på dagtid ,forhåpentligvis blir det hyggeligere å ta seg til med andre ting innimellom.

Men i kveld skal jeg lese:))ønsker dere en hyggelig mandagskveld:)

14 kommentarer

Siste innlegg