endelig

god morgen kjære bloggvenner:))endelig er dagen kommet jeg skal på sjukehuset og ta av skinna:))stingene skal også av.Selv om jeg tror det blir noe vondt rett etterpå skal det bli en velsignelse å få av dette,og så deilig å få vaske begge hendene:)

Det ble en god dag på meg i går,jeg besøkte grannen,vi satt ikke lenge inne før sola tittet fram så vi flyttet ut i hagen:)det var deilig og sola varmet godt.Vel heime tok jeg med en bøtte ut i hagen og plukket den full av rips i tillegg høstet jeg all rabarbra for andre gang i år:))

det ser ut til å bli rikelig med saft på oss i år også og godt er det.

Medan jeg damper ut saften leser jeg på serien min:))

men nå er det tannpuss,leite fram veska mi og vente på bussen så får jeg håpe godværet holder hele dagen:))slik det ser ut nå får vi sol selv om det bare er 9+ i øyeblikket så vil sola varme fort.

Håper dere alle får en god dag:))klem

4 kommentarer

Siste innlegg