hvorfor

jeg er nå hjemme igjen og vi har inntatt ett enkelt måltid med pølse og potetmos:))jeg skal love att det er lenge mellom hver gang jeg tar noe så lettvindt:))

Så sitter jeg her da og spør meg selv hvorfor,det spørsmålet kommer etter hver opperasjon.Svaret er att det blir bedre,det blir helt bra tilslutt,men når jeg står midt oppi det angrer jeg og lurer på om smertene vil forsvinne hva har jeg gitt meg utpå.

I dag fikk jeg av skinna,og stingene ble tatt men no gjør det vondt,igrunnen veldig vondt:(

jeg skal bøye på fingrane mine hver dag for no er fingeren stiv som en stokk,men jeg får ikke bruke egne muskler til å bøye ,ikke på 2 uker.Jeg skal bruke den andre hånden og bøye dem.Hvordan skal dette gå da?jeg må jo bruke handa og da prøver jo fingeren å komme diltande etter av seg selv:))da gjør det så vondt att jeg tar noen hopp og sprett i rommet.

Ja ja det er for seint å gjør noe med det no,jeg må stå løpet ut:))det vil ta flere uker,skal på kontroll om 4 uker da håper jeg att smertene er borte.

Utenom det har dagen vært god,solskinn og varme:))jeg haddeover 4 timer til å gå og kose meg i butikkane og det var godt,ikke noe stress jeg kunne ta den tid jeg ville i hver enkell butikk.

Det ble litt nytt til garderoben min:)skal ta bilde i morgen .Kjøpte litt maling til bilde mitt også så nå er det mulig å få litt mer farge på lerettet:)

Jeg fikk tilogmed klipt meg:)det var ledig time hos frisøren:)det var godt jeg nyter å gå til frisøren.

Men no skal eg lese litt:))håper dere får en fin kveld

7 kommentarer
    1. Uff og uff, synes jeg kjenner det ja, nei det er ikke godt med disse smertene, og når vi på en måte har bedt om det sjøl? ja for det var jo ingen som tvang oss til disse operasjonene, men gevinsten kommer til slutt det er gulrota som dingler framfor oss vi går etter ikke sant? :)) Tålmodighet er en dyd heter det, glad jeg tok kneet og ikke handa, dette klarer nok du så mye bedre enn meg :))

    2. Det er lett å spørre hvorfor når smertene er på det verste. Jeg har stilt samme spørsmål når det gjelder skuldra mi. Nå har det gått 4 måneder siden operasjonen, og av og til synes jeg det er like ille som før. Men fysioterapeuten sier det går veldig bra. Får stole på ekspertisen… God bedring, Connie. Det blir nok bra til slutt.

    3. ting tar tid. desverre. Kjenner til den med å angre litt på kva ein har satt igaqng. Men det vert got til slutt. Men det tar lengre tid enn du ahdde forutsett. Du får fortsette å kose deg emd bøkene dine. God bedring

    4. Stakkars deg,ille og gå med smerte men får håpe det snart blir bedre.Rehbiliterig etter slike oprasjoner er jo lang så jeg kan forstå at det er frustrerende og ikke få brukt hånda på lang til.Lykke til videre med opptrening

    5. Her må du visst ha enda et par uker med tålmodighet, og skjønner at det tærer på for en slik aktiv sjel som deg. Synd at det skal gjøre så vondt fortsatt da, men vondt skal vondt fordrive heter det jo så fint. Du får nok en fin hånd om noen uker til skal du se. Enda godt du koser deg med turer og lesing da, og så får det andre komme når du klarer det. Det er i oppoverbakkene man føler motstanden, men det går fremover da vettu.

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg