ingen ønskegjest

Da jeg stod og kokte middag i dag hørte jeg noe roping i gangen,svigermor kom hastende inn og ville ha hjelp:))det hadde forvillet seg en ubuden gjest oppe i gangen hennes

 
bilde er dårlig men jeg må innrømme att jeg skal litt på hånden,på gulvet stod der en flaggermus og jeg synes ikke den var vakker.Ikke ville jeg fange den,tenk om den flakset opp i fjeset mitt,nei vi la ett lokk over den så fikk min kjære ta hånd om den når han kom fra jobb ikke lenge etterpå.

Da han kom hylte dyret og grafset noe forferdelig og så såg vi litt av klørne som prøvde å presse seg ut.

Hva jorde min kjære jo han førte låkket over på ett ark,vi brettet opp kantene og tapet det fast:))no kunne han bære den ut løsne tapen og se at flaggermusen fløy avgårde så får vi håpe att den ikke forviller seg inn i gangen vår flere ganger

16 kommentarer

Siste innlegg