god morgen:))

Da var lørdagen her og forhåpentligvis har dei fleste fri:))

Ute ligger tåken og det gjør det litt tungt og mørkt inne i huset,det får så være jeg har på lys  så da er det greit.

Jeg var tidlig oppe selv om jeg låg en time lenger enn vanlig,det var hyggelig å nyte en god frokost ilag med min kjære:))

Etter det var det klart for oppvask og for første gang etter opperasjonen kunne jeg ta den selv :)det meste går i maskina men noe ved siden av blir det alltid.Det gikk grit selv om att det fortsatt gjør vondt,såret har grodd og skorpa er borte:)rart kor fort det gikk men jeg har daglig smurt meg med ringblomstsalve,mulig det har en helbredande effekt.

Etter oppvasken fylte jeg råsaft på plastdunker og fikk dem ned i fryseren:))det ser ut til att vi får saft helt fram til neste sommer/høst:)en liter kokte jeg derimot opp med sukker så kan vi nyte litt ferk saft i dagene som kommer.

Grøtrisen står og koker og 1 vaskemaskin med klede er straks ferdige.Etter middag vil jeg ut i hagen og plante lyngen jeg fikk i går,treet får min mann ta seg av,det får være måte på kor mye den oppererte hånden skal makte:))

Ønsker alle en god og hyggelig lørdag

9 kommentarer

Siste innlegg