frossen

Da var denne dagen snart over.Etter å ha trasket i hele dag ,så har jeg blitt frosen,brrrrr.No har eg tent opp i peisen og koser meg med en varm kopp med te.

Da jeg var ute og gikk i går hadde jeg en for varm jakke på meg,i dag en altfor kalde jakke:))det endte opp med att jeg kjøpte en ny genser som går nedom rumpen:))

På sykehuset gikk det greit,alt var som det  så no er det 2.5 år til neste gang.

Dyktige har jeg også vært i dag,siden jeg alikavel måtte gå der og trakke begynte jeg å handle julegaver:) 10 stk kjøpte eg.Tenk om jeg slipper å tenke på en eneste gave når desember er her,da kan jeg kose meg istedenfor å kave i butikker.Det er tidlig jeg hvet det,alikavel føles det godt å ha gjort det.

Det har vært mest oppholdsvær i dag men no regner det godt ute,og akkurat no som min kjære startet opp kløyveren og skal kløyve noe ved,godt jeg har fyr i ovnen så han får varmen i seg fort når han kjem våt inn igjen,

Ønsker alle en hyggelig kveld

13 kommentarer

Siste innlegg