heldige

I dag har vi virkelig vært heldige:))

Værmeldingane sa regn i dag og med det regnet vi hadde i helgen så ventet jeg en ny dag inne.

Da jeg våknet i dag såg jeg til min overaskelse att himmelen var blå:))noe så deilig.Selvfølgelig måtte jeg starte dagen med å lese videre på serien min,men etter lunchen gikk jeg og sønnen min en tur i fjellet:))Han vil være hjemme denne uken  og det er jo koselig for meg:

Jeg ville se om der var tyttebær og om det var noen vits i å ta en ny tur for å plukke og til min store glede er der masse tyttebær store og fine:)

Jeg hadde tatt med en liten pose på vona om vi kom over litt:)det tok ikke lange stunden før jeg hadde 0,5kg med hjem:)

det føltes godt å få svette ut litt,glad og fornøgd gikk vi hjem igjen og lagde en deilige fiskemiddag.

No sitter vi her og koser oss medan regnet har kommet tilbake,jepp ute striregner det snakk om å være heldige med dagen:))no skal eg kose meg resten av kvelden med bok,ønsker alle en fin kveld

13 kommentarer

Siste innlegg