Ingen vei tilbake

Det høstes ikke noe vi kan gjøre for å skru tiden tilbake.

Da jeg stod opp i dag måtte jeg erkjenne att vi går mot kjøligere dager,det hadde lagt seg nysnø på toppen av dei høgste fjella

Det er godt vær ute,nesten skyfri himmel og sola skin på Viddal,dette må jeg bare nyte så lenge det varer.

Det blir nok til att jeg går en tur ut i marka og plukker tyttebær i dag,hadde gjerne sett att en av karane mine ble med :)men skal det bli lyt eg vist gå alene.

Det har igrunnen meldt regn i dag så eg må nytte førmiddagen ,det er mest sansynlig att regnet kommer litt utpå ettermiddagen hvis det blir regn da:))

Ønsker dere alle en fin dag også:)klem

8 kommentarer
    1. Været ser finere ut enn meldt, så det er best å komme seg ut først som sist. Enig med deg at det er kosligere å ha med seg noen på fjellet. Sønnen er på skoletur i dag. De skal gå over Ljøbrekka på Stranda, som er en del av den Trondhjemske postvei. Håper de får slikt vær til de er ferdig med turen, det gjør liksom turen ennå finere. Håper du finner mye tyttebær

    2. Været er flott her på østlandet heldigvis og kanskje får vi en dag uten regn, men du har rett det går ubenhørlig mot kaldere tider nå, selv om vi får en og annen fin dag innimellom.
      Ønsker deg en fin tyttebærtur og krysser fingrene for at været holder seg hos dere også.

    3. Håper det ble tyttebærtur og masse tyttebær på deg. Nyhetsopplesere er jo bare mennesker, de også, så en forsnakkelse må vel tåles ;o) I dag er det flott høstvær her, men jeg må gjøre meg ferdig med det jeg holder på med her, så jeg får bare holde meg inne :o(
      Håper det blir flere fine dager – og at du har en fortsatt flott torsdag.
      -klem-

    4. Det bildet likte eg ikkje. Det minner ein på at vinteren ikkje er så forferdelig alngt unna. Håper ahn kjem seinare i år enn ifjor. Men vi må vel ta det som det kjem uansett. Håper du får deg ein fin tur i tyttebærskogen. Unasett ha ein fin dag

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg