Tyttebærtur:)

Dagen ble som jeg håpet på:)nydelig med sol på førmiddagen.

Klokka 9.30 var fruen klar og startet på en deilig tur ut i naturen

Det er mye oppoverbakke,så dette er virkelig trim

vel framme ved utmarka må jeg gjennom en granskog,her går det bratt opp

det var mye sopp i skogen se bare på dette treet

soppen voks langs hele stammen:))

helt til tops

det er en grei sti å gå på inne i skogen,men det er bratt

vel framme på tyttebær stedet:))og jeg plukker tett på 3 kg så jeg er godt fornøgd

det var mange av disse øyenstikkerane:))

tyttebære er store og fine

vel hjemme får jeg god hjelp med renskingen:))

Nå har vi kosa oss med deilig trollkrem og vaniljesaus:))ute småregner det litt innimellom så det var nok lurt å nyte førmiddagen ja:)turen tok meg nesten 4,5 time med plukking og vandring så nå skal beina få kvile resten av kvelden

9 kommentarer

Siste innlegg