kvelstur

Jeg fikk ikke sitte med bena høgt hele kvelden nei:)

Når min kjære sønn spør om selskap på en kvelstur så må mor si ja:) så det vart en fin spasertur i kveld også.

Før vi gikk ut så vi regn oppi fjellet og skyane var mørke,ja ja jeg gikk i kjelleren og tok på full regnhyre klok av erfaring etter en regnskyll i går:)

Vel ute titter jeg opp skyane var borte og himmelen var blå igjen:) så det ble tur i litt sol med full regnhyre:)

Jeg plukket såvidt noen bjørnebær ,men siden vi skulle gå tur vart det ikke mye jeg tenker jeg tar sykkelen i morgen og plukker litt mer:))

Bjørnebær er noe vi ikke har hatt her på Leira før jeg oppdaget dem først for et par tre år siden,om dei har kommet med fugl eller fulgt snøfonna om vinteren hvet jeg ikke,synes uansett att det er godt med litt forskjellige smaker.

Vil få ønske alle en riktig god natt:)finner snart senga her

4 kommentarer

Siste innlegg