morgentur

Godmorgen kjære venner.

Det er fredag og fortsatt har vi godvær,slett ikke verst når regnet kun kommer om natten:)

I dag startet jeg dagen med en liten sykkeltur,jeg ville ut og plukke litt bjørnebær før alle datt til jorden.

Det gav en liten avkastning på ca 850g,ikke mye men nok til en liten smak.

Vel heime tenkte jeg att litt sylte kunne det bli av dette

her spiller blitsen meg en puss for bæra er jo svarte og ikke røde:))

Det dufter himmels her nå ,og litt vart det,iallefall nok til å nyte smaken

Jeg håper sylta tykner,jeg bruker alltid syltepulver men etter att jeg hadde fått bæra på kok oppdaget jeg att det var tomt for pulveret:))ja ja blir den tyn får jeg koke den opp igjen når jeg har fått handlet og det blir jo i morgen:))

Ønsker alle en fortsatt fin dag,selv får jeg vel ta fatt på litt husarbeid

10 kommentarer

Siste innlegg