Tur

God kveld folkens.Da var kvelden kommet og jeg har virkelig vært aktiv i dag.

Etter att jeg hadde kokt sylte så lagde jeg vaffelrøre:))kokte middag medan jeg vasket kjøkken og bad:))utrulig hvor mye vi kvinner greier å gjøre på en gang:))

Etter middagen fikk jeg skiftet på sengane og vasket klede,så var det tid for å steke vaflene,og det var supergodt med fersk bjørnebærsylte på:))

Jeg kan ikke bare kose meg  må bevege meg også:)så jeg tok med sønnen og sykla til Viddal,der sette vi fra oss syklane og gikk fram i dalen,det er langt og det er bratt og fruen har det med å svette:))

 langt der nede ser dere Viddal:)dei driver og bygger kraftstasjon her framme i dalen så veien er blitt ganske så bra å gå på

Det var en deilig tur og enda bedre å komme ned igjen og sette seg på sykkelsete:))vel heime kokte jeg kaffe på en nyrenset trakter:))tok en dusj og fant godstolen nå kan jeg kose meg med god samvittighet i kveld også:)

2 kommentarer

Siste innlegg