Solskinn

God morgen mine venner:))

I dag er jeg i godt humør,jeg våknet tidlig og stod opp.Ute er himmelen BLÅ:)ikke en sky er det å se på himmelen HÆRLIG:))

Det er utrulig hva sol gjør med oss mennesker det er bedre enn allverdens vitamintabletter.

I dag skal vi ha oss en dag bortover,sønnen skal til Volda og min kjære vil klippe seg og da skal fruen kose seg og gå litt i butikker:))

I Ørsta har det åpnet en ny klesbutikk for voksen dame den skal eg besøke er veldig spent på hva dei sel.

Uansett kor mange butikker det er i Ørsta/Volda og store kjøpesenter så synes eg det er et svært lite utvalg for voksne damer spesielt dei med litt kurver.

Egentlig er det litt rart kor smale klærne på butikkane er ,ser en seg rundt omkring så er det utrulig mange unge jenter som er litt i største laget,jeg skjønner ikke hvordan dei får på seg dei smale kles modellane.

Ønsker alle dere også en fin og deilige dag:))nyt den for alt det den er verdt:))klem

7 kommentarer

Siste innlegg