strikkeklut

Siden det har vrt hyppig med regnbyger i dag ble det mest innedag p oss,jeg gikk vel og merke en litt lengre tur rett etter middagen og da var det opplett:))men n regner det igjen.

Jeg lette fra strikkepinnane igjen i dag og prvde meg p strikkekunsten:))det gikk greit,nr det begynte tikke i hnden tok jeg pause,og s tar jeg litt hndtrening:))

Resultatet i dag ble en ny oppvaskklut:))

den er strikket i tuvagarn kjpt p europris billig og helt ok til slike kluter:))

Vret har vrt veldig omskiftelig i dag ,sol,lett regn og kraftig regn med vind i stormkast:))et bilde tok jeg da regnbuen la seg over fjella:))

nsker dere en fin kveld

7 kommentarer

Greta

11.09.2011 kl.18:25

Tuva er supert til kluter. er s synd at dei ikkje ahr Tuva p europris i frde lengre. M huske f tak i nr eg er ute reiser.

ble ein liten tur p oss ogs, men vi snudde for regnet kom fortere enn vi tenkte. Men litt frisk luft vart det.

Ha ein fin kveld

Grete

11.09.2011 kl.18:49

Nydelig regnbue :)) s flott at du orket strikke litt, da er det hp :) Her regner det igjen, men vi fr vel bare ta det vi fr

Ha en god sndagskveld :)

fruensvilje.blogg .no

11.09.2011 kl.19:58

Grete:ja jeg er glad for att jeg greier strikke,det er tross alt favoritt hobbyen min:))

SigridfraEnget

11.09.2011 kl.21:59

Hvor mange masker bruker du? Tenkte strikke noen kluter til julesalget i menigheten.

fruensvilje.blogg .no

11.09.2011 kl.23:01

sigridfraenget:mener jeg legger opp 53 masker .Jeg stikker 3 rett 1 rang og slutter med 1 rett og 1 rang snu og strikk neste omgang p samme mte:))1 nste per klut:))lykke til

venkesstrikk

11.09.2011 kl.23:10

Deilig klut og rask og enkel strikke. Flott regnbue :)

synnovesyr

12.09.2011 kl.00:04

Fint og komme igang med strikking igjen,kjedelig og ikke kunne drive med det man nsker.Fin klut med nydelig farge:)