god morgen

da var dagen her det er valg:)jeg har sett meg ut et parti så får tiden vise om det var et klokt valg.

Det er kirkevalg også i dag,her inne i bygda er vi ikke mange mennesker,det betyr att vi alle kommer med i dei forskjellige styrene som finnes her.For andre gang står jeg på valgliste til soknerådet,første gang kom jeg ikke inn derfor er jeg ganske sikker på att nå er min tid inne:(har ikke lyst men kan vist ikke nekte ikke så lenge en er medlem av den norske kirke.

Jeg står som nr 2 på valglisten derfor er jeg sikker på å bli valg.Vervet varer i 4 år ,hva det innebærer er jeg ikke helt sikker på men noen møter ilag med presten blir det nok,soknerådet må stå for kirkekaffe når det skal være og dei må lage fest for årets konfirmanter.

Ute er det lett regn,men jeg har uansett tenkt å sykle dei 2 km det er inn til valglokalet da får jeg litt trim samtidigt.

Ønsker alle et godt valg og ha en god dag

5 kommentarer

Siste innlegg