bygda på sitt beste:))

nå har jeg gjort borgerplikta mi:))4 personer satt og passet på att alt gikk riktig føre seg.Etter å ha sykla til Bjørke sette vi fra oss suklane og tok beina fatt opp en laaaaaaaang bakke fram til ungdomshuset.Kjøkkenet var gjort om til et stengt avlukke:))her skulle stemmen gis i rommet ved siden av var det kirkevalg.

Jeg fikk beskjed om att det var opptatt,greit det gikk bare til neste rom og tok kirkevalget først:))tilbake i det første rommet fortsatt opptatt,jeg setter meg ned neste peron kommer og setter seg attme meg:))så neste og neste og neste plutselig sitter vi 8 stk og fortsatt er det opptatt får vi vite:))det sitter tross alt 4 og vokter det hele.

Jeg svetter så det renner på ryggen lurer på om peronen der inne sitter og elle meller:))det blir tisking i rekken før vi spør varsomt hvem bruker sååååååå lang tid?det blir litt komisk hele greia,en vakt går bort og banker på døra,ingen svar venter litt rådfører seg med dei andre går bort og letter forsiktig på døra…..er det mulig røysterommet er tomt og her sitter vi en laaaaaaang rekke og venter på å gå inn .Det ble en god latter av hele greia,hvem hvet kanskje det blir bygdafestens neste underholdning framme på sena:))

Det var godt å komme ut i frisk luft igjen rusle nedover den lange veier og sykle rolig hjemover ilag med ei venninne:))

 

7 kommentarer

Siste innlegg