15 september

God morgen.

Ja det er en god start på dagen for meg i forhold til resten av uken som har vært:))jeg har fortsatt hodepine og er tett i halve nesen:))men den renner ikke og jeg føler meg sånn sett bedre i dag,så da er jeg vel på bedringens dag.Jeg sov 10 timer i natt uten å våkne en gang:))helt utrulig men da føler jo jeg meg ganske utkvilt i dag da.

Men så var det denne datoen da 15 september,jeg ser ut vinduet og lurer på om høsten skal lure seg forbi uten å ha stoppet opp.

Sommeren var jo laber og det vi har hatt av høst har vært fuktig og nå lurer vinteren farlig nær:((

Dere ser helt rett,i dag ligger snøen langt nede i alle fjelltoppane ikke bare litt i det høgste:(jeg synes det er altfor tidligt,jeg vil verken ha eller se snø på mange uker:(

Jeg som har kjøpt nye fjellbukser til meg og min kjære:)skal tru om vi får oss en fjelltur i år?

Desverre er det ikke noe jeg kan gjøre for å påvirke været håper bare att snøen holder seg høgt oppe i toppane.

Ønsker dere alle en fin dag,ser att været bedrer seg hos dei fleste så sola titter nok innom mange tenker eg:))

13 kommentarer

Siste innlegg