EN TRIST DAG

Sitter her og ser på nyhetene på tv.Hurtigruta Nordlys brenner,brannen startet under innseilig til Ålesund.

Det er nå konstantert 2 omkomne 16 skadde hvorav 2 er alvorlige.

Detter er ett trist syn og en tung beskjed å få att 2 måtte bøte med livet,dei omkomne var mannskap ombord.

Så skjørt er livet og så lite hvet vi om hva dagen bringer,en tankevekker for oss alle om å ta vare på øyeblikkene hver dag.

Når jeg først er her så kan jeg innformere om att kirken ikke bruker lang tid på å sende ut post:)

Mandag var det kirkevalg og i dag kom brevet i posten ,som jeg fryktet kom jeg inn i soknerådet med flest stemmer.Flest stemmer er det mulig ,jeg ble litt overasket over personane som ble tatt inn i det nye soknerådet,2 var ventet utifra lista medan 2 overasket meg,det viser bare att bygdafolket har vært flinke til å krysse av på personer og ikke slavisk gikk utifra lista som var satt opp.

Jeg får bare godta min sjebne og ta del i soknerådet i 4 år …

23 kommentarer

Siste innlegg