Takk for hyggelige komentarer:)

Jeg fikk jo en fin dag i dag opplett og fin temperatur.Jeg startet med å kjøpe en julegave:))jepp jeg fant det.Videre kjøpte jeg med meg et par blad og ruslet opp til sykehuset,gikk av i sentrum med vilje så fikk jeg trimmen med å gå oppover bakkane til sykehuset:))

40 min før tiden og jeg fikk komme inn med en gang:))det var en som hadde glemt timen sin:))greit for meg.

Legen var fornøgd med bevegelsen av fingeren og ikke var det betent så langt er alt ok:)men jeg måtte belage meg på att det kunne ta opptil 6 mnd å bli god igjen:(ikke skulle jeg gjør noe som gjorde vondt,greit for en lege å si det,værre å etterleve det ,Han kunne gi meg rekvisjon hos fysioterapaut for varmebehandling,nei takk orker bare ikke tanken på pendling en gang til.Dermed lovet jeg å varme hånden min i varmevatn og trene hånden selv:))ja så har jo eg apparatet mitt med galvanisk strøm kan jo prøve det:)så jeg har innsett att jeg bare må ta tiden til hjelp.

Utenfor sykehuset er det virkelig frodigt det blomstrer som bare det,minitagetes svære som busker. Jeg har lært att det du lurer til deg fra andres hager blomstrer best:))så jeg fylte opp lomma mi med frø:))skal bli spennende å så dem neste år.

Vel nede i sentrum igjen kjøper jeg mer julegaver:))planla noen men da vil jeg ha bil når det skal kjøpes.

Kjøpte meg en strikka tunika med rullekrage og korte armer,men det ligger innelåst i bilen vår i Volda:))jepp jeg er gressenke til i morgen kveld,så da så.

Da bussen kom såg jeg fram til å komme hjem,men hallveis ble vi ståande.Det er veiarbeid og tunnelbygging hele veien,før bussen kom fram til skulen hadde det falt ned ett helt berg fra fjellsida,steinen ødela veien og var så svær att den måtte sprenges for å få den bort fra veien.Dei tar virkelig ikke hensyn til att bussen skal hente skuleunger ,så det stod vi da medan hullene var bora og veien lappet så det kunne kjøres på,heldigvis venta dei med å sprenge.Ja for køen som hadde samlet seg opp på den motsatte siden var laaaaaaang trudde aldrig det noen ende skulle ta og det kunne bare kjørast en rekke i gangen

ikke værst utsikt når en står fast en halv time og stakkars buss sjåføren ble mødt med misfornøgde barn som måtte vente så lenge:))

Jeg kjøpte meg lesebriller også i dag,1,5+ og 2+ så får eg se hva som er best,utrulig kor vrient det var å se dei små stingene på broderiet:))

No skal eg kvile føttene mine,har vist trakket nok et par dager:))

14 kommentarer

Siste innlegg