Gressenke

God morgen.Da var eg gressenke igjen:(det eneste gode med det er att min kjære får fri fredag.

Denne uken blir jeg ikke helt alene da,min yngste sønn ville være her hos meg denne uken siden jeg ble alene:))

Hva vi finner på idag får dagen vise,men vaske seksjonen i kjelleren og odox behandle den skal eg.

Odok er et vaskemiddel som dreper sopp ,det skal spraies på mugg og annen soppangrep og så skal det tørke inn av seg selv.Sånn sett greit å ha jobbet som skadesanerer,jeg jobbet mye med denne type skade.

Det er utrulig mildt ute om dagen,det sies att den milde luften kommer fra middelhavslanda,en velsignelse synes eg:))

Lyt vel rydde litt i blomsterurnene i hagen,hive det visne og ta under tak det som fortsatt er liv i.

Ønsker dere en fin mandag

Emma og Mathias studerer den døde hjorten,spennende og skummelt

8 kommentarer

Siste innlegg