Akk så mye regn

Jeg er vist bortskjemt,for egentlig har vi hatt mye bra vær :)men i dag regner det kraftig.

Jeg og sønnen tok oss en tur til Volda,han hentet noe på hybelen og jeg fikk handla mat og noen nye planter:))Har planer om å rydde litt i krukkene mine ,men slik som det regner no  så venter jeg med å plante.

Dagen har vært nokså slapp:))det har for det meste gått i samtale-mor.sønn:)))men det synes jeg er hyggelig.

Jeg fikk vasket seksjonen og ryddet unna innholdet,no er alt behandlet med odox som dreper sopp.

Litt klesvask har det også blitt,men der stopper aktivitetane mine :)))sønnen plukket en bøtte epler til meg,epla er små men gode blir kanskje eplegele av dem,får se i morgen.

No vil eg prøve å strikke litt,Emma syntes det var så kjekt att dukka til bestemor hadde fått nye klede så det blir stas om jeg greier å strikke en liten garderobe:))

Ønsker dere en hyggelig mandagskveld

12 kommentarer
    1. Drittlei av regnet eg og. Men mye fint ver har vi no ikkje hatt. Kanskje dere har hatt bedre ver enn oss. Syns det regner neesten støtt eg.
      du har fått mye ut av dagen, ser eg. Det vert vel masse i morra også. Kos deg i den våte høstkvelden. klem

    2. Er redd vi er blitt fire da… men det er meldt fint vær her til helgen og da håper jeg på en båttur tilogmed….har ikke brukt båten siden juli og det er helt utrolig (bortsett fra ufrivillig overnatting da:-)

    3. Ser ut som du har hatt en aktiv dag.En god mor-sønn prat er jo riktig koselig.Her har det også bøttet ned i dag,men ser på værmeldingen at det er spådd rene sommerværet de neste dagene.Ha en fin kveld:)

    4. God morgen! Jeg liker også høsten. De dagene det bøtter ned er jeg inne, Da fyrer jeg i ovnen, tenner lys, leser, gjør håndarbeid eller tar meg en tur på kafe… Denne høsten har jeg imidlertid storprosjektet mitt “rydde og kaste”. Den første delen, rydde arbeidsrommet, er stort sett unnagjort. Der er det bare “finishen” igjen. Desverre er det mange rom igjen, så målet er langt fram. I helga ble kjellerstua “befridd” fra unødig stash og kassene som stod i ei krå ble gjennomgått og kasta.
      Det ser ut som om du kosa deg i helga med tur og familien. Veldig hyggelig å se det. Håper du har en fin dag i dag også.
      -klem-

    5. Flink du. Jeg skjønner godt at Emma blir glad :-))
      Da jeg var liten var det en venninne som hadde en mor som strikket og sydde dukkeklær til henne – i store mengder! Jeg husker enda den gleden det var å få leke med hennes dukker og kær…
      Ha en fin tirsdag! Her ser det ut til å bli flott høstvær med sol og lite vind…
      Håper på det samme været til deg.
      Klem fra Line

    6. Svar: Jeg er veldig glad i farger, og har hekla lapper i nesten alle de forskjellige fargene jeg fant. Tenåringen har hjulpet meg med å sette sammen lappene – det er derfor de ligger utover gulvet og INGEN får lov til å flytte på dem. Gubben er noe fortvilet over lappehaugen, men han er vant til mine sprell, så han sukker bare litt saktmodig når han går forbi ;o)

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg