Så trøtt så trøtt

Er det mulig å bli så trøtt?ikke har jeg gjort noe i dag,dvs vi kom oss til Volda fikk fylt opp tanken og handla.Sønnen kjørte,jeg bare satt på og betalte:)

Trur det må være noe trøttandes i lufta eg.

Sønnen er streng i dag:)jeg har forbud mot å gjør noe,skulle bare løfte opp håndveska mi i dag morges og brukte feil hånd,herre jemini kor vondt det var skulle nesten tru eg braut fingeren:(tok noen dansetrinn da gitt:)så nå sitter eg her og føler meg ufattelig trøtt,kanskje en liten luftetur ut hjelper.

Var foresten innom asia mat i dag ,utrulig kor billig en får enkelte varer der i forhold til norske butikker.Kjøpte 1 kg maismel til 20 kr,pakker på 400 g på coop koster vel 60 kr minst i tilleg hadde dei grov type,fin og kvit type bare å velge,rismel kosta 11.90 ,kjøpte også 100g poser med krydder til 14.90 på coop kosta 36g 16.40

Så for alle som bruker mye alternativ mat og mye krydder så er det mye å spare påå handle på innvandrer butikkane.

Hyggelig fyr som står i butikken i Volda,jeg lurte på noen karameller han hadde,det var vist drops og han anbefalte meg ikke å kjøpe dem:))dei var grusome sa han dei smaker kvitløk,det var bare en type mennesker som likte slike drops:))godt han var erlige mot meg for dei såg gode ut:)

Får rusle en tur no når det er opplett:)vi blogges

 

14 kommentarer

Siste innlegg