helt ferdig

I dag er jeg helt ferdige ,burde ikke gjort så mye for nå banker det i hånden min:(

Jeg har baka boller,men det var sønnen som eltet deigen og jeg trilla med høgre hånd og ikke den vonde

prøvde etterpå og lage noen med maismel men det ble et mislykket forsøk så dei gikk i bosset.

No steiker jeg et par glutenfrie brød i tilfelle mitt besøk kan spise det:))

for å gi brøda litt mer smak har jeg tilført havregryn,linfrø og sesamfrø og dette kan jeg også spise så det går bra:))

Ikke må glutenfrie brød trilles heller,en bare legger deigen i forma og jamner det ut med hånden eller en slikkepott.

Så fikk jeg sønnen til å riste tepper på loftet så har jeg gått etter og vasket gulva,senga får jeg legge på i morgen for nå greier jeg ikke mer i dag.

Ute regner det,men det har også vært opplett innimellom,verre er det å se opp i fjella for du verden ka snø som har kommet siste døgnet:(det liker jeg slettes ikke nei.

No venter jeg bare på att min kjære skal komme hjem igjen,det blir stusselig når han er borte hele uken:)

13 kommentarer

Siste innlegg