gjennbruk

Ull går aldrig av mote ei heller strikkaplagg.Da barna var små strikket jeg ullbukser til dem,husker dei elsket å gå i disse ullbuksene sine,så dei var like ye brukt inne som ute:))

I dag bærte jeg putene til hagemøblane opp på loftet,for sesongen er definitift over,der kom jeg over en ullbukse etter yngste sønnen.

Den var utrulig vid nede i bråten:))når jeg strikker slike bukser strikker jeg alltid fra livet og ned,da går det greit å regulere buksebeina nede.

Så gjorde jeg i dag,jeg rekte opp bråten og strikket nye

Her ser dere forskjellen:)no er begge beina ferdige og buksa kan brukast av barnebarnet mitt Mathias.

Buksa er strikket i Per Gynt ,dei nye bråta ble strikket i Juvel.

No blir det strikkestopp en stund for hånden er vonde :(jeg får prøve å konsentrere meg om broderinga en tid:))

12 kommentarer

Siste innlegg