øreverk

No har eg øreverk,ikke sånn øreverk som ved ørebetendendelse men øreverk forårsaket av trådløs telefon.

Det har seg slik att jeg blir flammerød og får øreverk når jeg prater lenge i mobiltelefon og trådløs hustelefon,jeg hvet ikke hvorfor men det skjedde aldrig med den stasjonere hustelefonen .

Jeg ble som sagt valgt til leder i soknerådet i går og i dag kom det epost fra den avtroppande som jeg skulle videresende til alle dei nye  i soknerådet.Helt greit det,men jeg hadde ikke epostadressa til noen så her begynte telefonrunden for å få epostadresser.

1 mann er i soknerådet og resten er damer:))den ene mannen elsker å prate,etter nesten 1 time på telefonen hadde vi kommet 50 år tilbake i tid,hallo er det mulig.Ørene mine brant og jeg prøvde på en fin måte å runde av samtalen opptil flere ganger uten å lykkast……..no har eg iallefall alle epost adressane så neste gang er det bare ett tastetrykk og så er jobben gjort:))

Jeg måtte faktisk gjøre meg litt bestemt da eg ringte siste person ,ingen ville være i soknerådet,jeg ble leder og når jeg ringte rundt i dag så skulle eg plutselig være leder,skriver og reise til ørsta og delta i fellesrådet.Hallo sa eg verva skal fordelast på oss alle,og det ble jo det også gjort i går,alikavel protesterer dei i dag via telefonen:((sukk håper vi greier å bli enige for jeg skal ikke gjøre all jobben alene,sånn fungerer det ikke nei.

No skal eg slappe av,neste møte er ikke for ut i november og da har vel alle fått tenkt seg litt om.

Iskrivande stund er jeg i ferd med å bli farmor:))no satt eg og pratet med sønnen,plutselig ble det brutt så da hastet det vel.3min mellom veane og 15-20 min å kjøre til fødestua??jeg er glad jeg ikke måtte føde i en by.Dei reiste til føden i natt og ble etterhvert sendt heim igjen selv om vannet hadde gått og veane var regelmessige,det går over min forstand,no krysser vi fingrane

4 kommentarer
    1. Krysser fingrene sammen med deg vordende farmor :))
      og angående telefon, noe jeg forøvrig aldri gjør !! så kan du alltids late som om dekningen blir dårlig og legge på, i alle fall når det nærmer seg timen hehe

    2. Det viktgste først. Så spennde da. Det går nok bra. Glad vi fødd når vi fødd vi. Dei ville sende emg heim og med den siste, men så var det 6 mil og så slo dei det fra sg. Helgdigvis. Da går nok bra.
      Eg snakker minimalt i mob uten ørepropper. det er så lettvint da har du hende fri og så slipper du å få vondt og bli varm i ørene.
      Spennde ettermiddag på deg. klem

    3. venkesstrikk:takk,ja det er alltid spennende når et nytt liv ventes til verden:))
      Jeg har hatt samtale med presten i dag,vi ble enige om att vi skal diskutere verva 1 gang til ,for nei jeg skal ikke være leder,skriver og møte i fellesrådet:)

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg