venter fortsatt

God morgen.

Ja jeg har sovet godt i natt:))våknet med et rykk og tenkte ?e babyen kommet:)

Men neida,stakkars jenta har vært fødende i over et døgn no.Jeg kontaktet sønnen som kunne fortelle att nå var fruen satt på drypp så det skjer vel noe nå:))

Kan ikke få sakt kor glad eg er ferdige med den perioden da eg var fødende:)

Så da venter jeg fortsatt da,men den som venter på noe godt venter ikke forgjevast heter det seg:))

Det er blå himmel idag:))så vi får nok et par timer sol litt utpå ettermiddagen,men vi må også godtta at det da medfølger kulde så nå er det en halv minusgrad ute.

Var innom bloggen til strikkepinnen i går,hun hadde link til oppskrift på noen skjønne babytøfler:))har tenkt å prøve meg på dem i dag:)det strikkes kun med rillestrikk fram og tilbake så rekner med att det går greit.

Mulig jeg får venninnebesøk også i dag:))håper det for jeg er alene til seine kvelden i dag.

Da ønsker jeg alle en kjempefin dag

8 kommentarer

Siste innlegg