Bomber

Ja ikke farlige bomber altså,men søte og gode,ja og litt farlige da:))

Siden jeg venter besøk i morgen kveld så ville jeg ha noe godt til kaffen,jeg har ferske boller i fryseren,knekkebrød og vaffelrøre:))men så fikk jeg altså lyst på disse bombene da:))

farlige kaloribomber:))supergode var dei iallefall og ikke noe lavkarbo jeg er fult klar over det:))

OPPSKRIFT

225g mykt smør

200g kvitt sukker

200g brunt sukker

2egg

dette piskes til en myk krem

0,5 ts vaniljesukker

240g peanøttsmør

bland dette i kremen

340g hvetemel

2,5ts natron

1 klype salt

bland alt godt,vend så til slutt inn en plate kokesjokolade(grovhakka)og ca 50 g peanøtter

Stekes på ca 170-190 grader i 10-12 min

Dette gir ca 30-33 store cookies

Da sønnen min såg oppskrifta utbrøt han,skal du ta livet av damene dine:)))

Nei sa eg,dei behøver jo ikke spise hele brettet:))men det skal godt gjørast å bare ta 1:))

13 kommentarer

Siste innlegg