Alene

Nå har jeg hatt en time alene:))vi hadde en trivelig dag i går,min datter og jeg var ute med barna medan mann,sønn og svigersønn tok seg av hjorteskrotten:))

Det ble mye mat,og barna fikk mesteparten av det.

Da dei reiste hjem fikk jeg akkurat ryddet før besøk nr 2 kom:))

Vi hadde en hyggelig kveld og jeg ble imponert over kor flink veslejenta vår var å presentere  det hun skulle.

Det ble til att hun lå over til i dag :)så jeg har hatt hyggelig samvær med yngste sønn og datter i hele dag,da datter reiste ryddet jeg kjøkkenet og gikk en spasertur ilag med sønnen.

No har jeg latt roen senke seg,jeg fikk en time alene :))synes det er godt etter å ha hatt fult hus andre helg på rad.

Det er fortsatt opplett ute men du verden kor det bles:)det var nesten så en måtte gå framoverbøgd og brøyte seg fra 🙂

No skal eg kose meg,lese blogginnlegg og vente på bonderomantikk:))

8 kommentarer

Siste innlegg