Innekos

God morgen.

I dag frister det med innekos,ute regner det og blåser, i fjella snør det og temperaturen er bare 7+.

Inne er det godt og varmt,telysa brenn ,god morgen norge står på og kaffen er i koppen:)i tillegg strikker jeg på nok et tøflepar til baby:)

Alikavel,jeg burde gått en tur i dag,jeg har spist altfor mange cookis:))og sommerblomstrane blomstrer fortsatt:)

slik ser det ut når jeg åpner ytterdøra

men slår jeg blikket ned ser jeg denne flotte buketten:))

Nå sitter jeg i godstolen og synet jeg ser ut fra vinduet vil jeg ikke feste ved kamera:(det ser ikke det slag koseligt ut.

Dei første snørasene har gått så det smalt i fjella,det minner oss om hva vi har i vente.

Jeg tror det blir INNEKOS jeg:))

Såg på god morgen norge,der et tema var organdonasjon.

Ei ung dame misset sin mamma ,det var hjernedød.12 timer senere tikket hjertet i kroppen til et annet menneske.

Hun fortalte at dei kunne bruke 5 av morens organer.

Det er helt utrulig å tenke på,men det gir oss noe å tenke på.For henne så gjorde det godt i sorgen over tapet av sin mor å tenke på att noe av moren levde videre gjennom flere nye mennesker.

For meg så var iallefall dette noe å tenke på.

La oss være takknemlige over det vi har og våre nermeste vi har i live for livet er i dag:))

Ønsker alle en fin dag

6 kommentarer
    1. Store kontraster mellom fjellene og sommerblomstene 🙂 høres ut som en innedag for deg, i alle fall foreløpig, kjenner jeg deg rett så er du litt lik meg, har ikke “ro i ræva” hihi
      Angående organdonering så er dette noe vi har snakket åpent om lenge i min familie og noe vi er enige om at vi skal gjøre hvis ulykken skulle inntreffe, det er jo tross alt bare en død kropp, sjela lever jo videre et annet sted 🙂 mener jeg da :))

    2. Dette synes jeg var et vakkert innlegg! Du har det vakkert rundt deg når du åpner døra, du gjør koselige ting inne i høstværet, og ikke minst skriver du ord på slutten av innlegget som er vakre og til ettertanke…
      Håper dagen din også ble riktig så vakker, enten det ble innekos eller en liten tur ut på deg. 🙂

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg