god morgen

God morgen kjære bloggvenner.

Jeg har forstått att noen har en fin høst og det er jeg glad for:))elsker høsten,sånn normalt sett da:))

Vi har vinter:(det er jeg ikke glad for)no har ikke jeg fått snø i hagen ennå,heldigvis:)men jeg ser ut vinduet att venninna mi på viddal har fått kvit hage i natt:(jeg bruker jo å gå rundt garden,men der er det også kvitt i dag så dit vil jeg ikke.

Kjære vene no snør det ute:(ikke sludd som i går,no snør det faktisk.

Det er bare å innse det vi har fått vinter.Når jeg no har innsett det kanskje det da er lettere å akseptere det:)

Jeg har iallefall fyrt opp i peisen,så da tar det ikke mange minuttane før det er godt og varmt i stua.

Jeg skal vaske litt kle og kose meg med ett lestestrikk og om et par timer skal jeg på handel.

Ønsker dere en fin dag,nyt den godt dere som ikke har fått besøk av kong vinter

 

7 kommentarer

Siste innlegg