Tidlig oppe

God morgen.

I dag var jeg tidlig oppe,kl 6.30:)nesen var tett og hode verket.Når eg fikk tatt nesespray og litt frokost kom det seg og den verste dunkingen i toppen har avtatt.

Jeg la meg tidlig i går og fikk en lang og god nattesøvn,det gjorde nok susen:))håper nesa gir fred i dag for så sår som eg vart i går så blir det alt annet enn godt om eg må fortsette å bruke lommeduk.

Som eg sa i går så kjøpte jeg meg en pelslue:))jeg elsker ull og mener bestemt att det gjør godt for liten og stor å bruke det:)så ull ble det også til det nye vesle gullet mitt.

Et deiligt skinn til veslegutt og lue til meg selv:))denne lua har jeg ønsket meg lenge,i fjord var den utsolg når jeg ville kjøpe,men nå er den min og det skal bli en fryd å gå med den når vinden uler rundt ørene mine.

Litt annet ble kjøpt til gullgutten også men det blir ingen bilder på von om mora titter innom bloggen min:))det blir jo julegave.

Slik såg det ut på Leira i går når det endelig sluttet å snø,joda vakkert e det jeg kan jo ikke nekte for det,alikavel,jeg håper det ikke kommer mer før ut i desember

I dag skal jeg bare ta det med ro,ikke stresse med noe da forsvinner vel forkjølelsen fort:))

Skal strikke,det går greit no bare eg tar pauser og gjør litt fingergymnastikk:))

ønsker dere en riktig fin dag

5 kommentarer

Siste innlegg