god morgen:))

Lørdagsmorgen og været ser fint ut:))Sent i går kveld var det verre,det blåste storm ute og et øyeblikk lurte jeg på om vinden ville trykke vinduane inn i huset.

Det er dårlig med gatelys på bygda så når mørket senker seg ,ja da blir det beksvart ute her hvor vi bor,når det i tilleg blåser som i går da høres og føles alt verre ut en det kanskje er.

2 ganger i går kveld hadde vi noen kraftige drønn,det hørtes ut som att hele fjellsiden datt ned men det gjorde den selvsagt ikke:))

Nå sitter jeg her i godstolen og nytet morrakaffen og ser rett bort på denne fjellsiden.

Det er ikke vanskelig å se att noe har ramlet ned fra toppen,mest sansynlig snø,men snø kan dra med seg stein og hvor langt ned gikk det ?det ser jeg ikke,da må eg gå en tur først for å se om det gikk ned til veien.

Jeg venter litt det er tidlig dag:))men så skal eg gå tur og se.

Nå er det rolig vind ute og godt er det:))

Våkna i dag også med tett nese og hodepine:(men det slapp litt taket da jeg stod opp og fikk lettet trykket med nesespray.

Siden det er tidlig på dag og lørdag så lar jeg karane sove ut:)selv har jeg kost meg med frokost og ut i naturen på radio:)men før jeg kom så langt farget jeg håret mitt,det var nesten for sølv å regne før jeg igjen fik litt brunfarge i:))

Jada jeg ser ut som en ekte bestemor helt kvit/sølv i håret:))men ikke no no er det brunt.Mørk blond stod det på pakken,jeg hvet nå ikke jeg ,i mine øyne er det mørk brunt og det er jo det jeg egentlig er:)

Da er jeg klar for å gå på fesjå:))det nye sokneråde skal møte i kirken på søndag,her skal vist bygdefolket få se på oss:))som om dei ikke hvet hvordan vi ser ut:)vi er ikke så mange mennesker her i soknet,jeg kan faktisk telle alle som bor i bygda:))ikke verst det da:)

Da ønsker jeg alle en fin lørdag,så får vi se om det kommer bilder her i løpet av dagen

9 kommentarer
    1. God morgen! Trenger en liten pakke med kjemikalier igjen jeg også får nå begynner det å bli kommunegrått igjen. Du ble sikkert fin med mørkt brunt ja. Moderene bestemødre har jo ikke grått hår…. He…he..
      En flott lørdag ønskes deg!

    2. Det er slutt på bestemødre med grått hår, men det er et styr å drive å farge det, jeg gjør det også selv, det er så dyrt å gå til frisør å gjøre det sånn ca 6 hver uke og det blir like bra å gjøre det selv. Det blåste skikkelig i går. Du får ta bilde av raset om det er det du hørte

    3. Så du hadde litt av en kveld i går forstår jeg. Ja når det er stupmørkt ute, det blåser og raser da er det godt å være inne i varmen og tenne lys.
      Jeg må nok også fikse litt på håret snart tror jeg, de grå håra gror som bare det hihi men men slik skal det vel være. Jeg synes også det er vanskelig å velge hårfarge, i følge frisøren så er jeg blond, men sjekker jeg opp mot fargen på disse pakningene så ser det ut som lys blond ?? og så er det om man skal ha gulskjær eller ask eller….nei kanskje bare bli grå

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg