En strålande vakker søndagsmorgen

God morgen kjære venner.

Det kan lønne seg å stå opp tidlig selv om det er søndagsmorgen,for det var bare jeg som fikk oppleve den himmelske skjønnheten som forsvant like fort som den kom:))

 

Som dere ser forsvant himmelrødmmen like fort som den kom,men jeg stod på verandaen og fikk nyte hele herligheten.

Ellers har jeg stekt vafler til søndagsfrokosten i dag:))og printet ut noen bilder av siste tillskudd på familietreet:))

No slapper jeg av med et strikketøy før jeg leter fram sykkelen og sykler til kirken.

I dag takker det gamle soknerådet for seg og vi som er i det nye skal vise ansikte vårt til meningheten i bygda.

Det gamle sokneråde ville ha kirkekaffe etterpå så det blir nok noen timer i kirken i dag.

Helt grei i dag skal karane lage middag så da så:))

ønsker dere en fin søndag

14 kommentarer

Siste innlegg