Sånn kan det gå:))

Det er mandag,en ny uke og strålande vær.Himmelen er blå og etterhvert får vi nok besøk av solen:)den må bare klatre opp over dei høge fjella først.

Jeg hadde egentlig tenkt å sykle en lang tur i dag og besøke ei venninne,hun sa det var greit og jeg avtalte med ei anna venninne att vi kunne dra i lag:))Så dyktig som jeg er ville jeg forberede middagen før jeg drog:))lager brunsaus og putter fiskekaker oppi:)den e grei får telfon fra dama vi skal besøke,kanskje vi heller skal sykle til Viddal og gå tur der:))joda det er jo der sola er,så jeg har nå bedre tid til å forberede middagen.

Koker makaroni og setter det på benken,lager kvit saus ,den skal bare få kokelitt før eg har i makaronien:))

Så lever jeg meg helt inn i bloggverden:))glemt er sausen det er jo så mange flotte innlegg å lese:))ops,det ble noe fastbrent i bunnen på den panna der ja:)godt jeg ikke hadde hatt i makaronien.

Ja ja no har eg tatt igjen sausen og fått i makaronien,og den pana med nå sort bunn ,den får bare stå der og bløtgjøre seg en stund:))

Da er det bare å ha potet og grønnsaker i en panne ha i vann og når jeg kommer hjem etter turen er det fort gjort å sette på bryteren og middagen er straks klar:))

Så nå tar jeg straks fram sykkelen og nyter den vakre dagen ute:))

ønsker dere alle en nydelig dag

16 kommentarer

Siste innlegg