Mange forandringer:))

Det ble mange forandringer i ettermiddag,først ville jeg sykle fram på dalen ,sånn ca 5km en vei,vel det ble ingenting av.

Vi skulle så sykle til viddal:))det ble bil og ikke sykkel:))men tur ble det.

Vi var 3 damer som gikk fram i viddalsdalen,bare oppoverbakker,og jeg hadde altfor mye klær på:(alt inn til huden ble vått av svette,og som den yngste av oss så gikk dei to andre altfor fort,puhhhh.

Men jeg tror det var bare meg som svetta så ille også da:))må vel bare innrømme det,jeg har 0 kondis:))

Turen var fin alikavel,på Viddal hadde ikke vinden blåst av all løv fra trærne slik som på Leira og da vi kom ned igjen slappet vi av hos venninna vår på Viddal med kaffe og eplekake:))

Dei bygger kraftstasjon framme i dalen

Fikk ikke legge ut bilde av damene,det får eg respektere:))men den flotte naturen får dere se


om jeg ikke fikk sykkeltur i dag så fikk jeg iallefall en nydelig spasertur som fikk pulsen min opp:))

17 kommentarer

Siste innlegg