Hvorfor fruensvilje

I dag utfordrer georgine oss til å skrive om valget av bloggnavn.

Tidligere het jeg leirabestas,det var fordi jeg nettopp hadde blitt bestemor til mitt første barnebarn:))

Etter en stund var det litt for mange peroner i hjemkomunen som reagerte på en del av innleggene mine og diskuterte det med mine slektninger,jeg la vist ut for mye bilder:))

Tror ikke jeg skrev  eller la ut noen bilder som kunne støte noen ,men jeg valgte å slette bloggen lage nytt navn og begynne på nytt.

Fruensvilje valgte jeg for å vise att jeg bestemmer selv:))jeg er født med en egen fri vilje og ville ikke la meg diktere av hva andre mente om det jeg skrev på blogg.

No respekterer jeg att bilder av peroner ikke skal legges ut uten løyve av personen selv,har muligens lagt ut ett bilde eller 2 uten løyve men da hvet jeg att bildene har vært av en slik art att det ikke er til skade.

Med dette ønsker jeg dere alle en kjempefin dag:))her er himmelen blå og sola skinn i fjelltoppane.

 

14 kommentarer

Siste innlegg