God morgen

Nok en vakker blødande morgenhimmel på oss her lengst inne i hjørundfjorden:))

Vi får nyte hver en dag det er så vakkert.

Hadde bare alt vært  like bra,men noe murrer innvendig:(( trur det er en innfeksjon:(en urinveisinnfeksjon.Har hatt det en gang før og kjenner det igjen.

Ringer etter legetime,ja han kommer hit en dag i uken med båt,men ikke i dag:(

Sånn er det i bygda,og veien er fortsatt stengt.Men jeg kunne ringe i morgen,da får jeg sikkert pencilin med skulebussen,eller i posten,enn så lenge får eg nok bare bite sammen tenna.

Det blir ellers en litt roligare dag på meg enn det eg hadde i går,jeg skal i begravelse i ettermiddag.Ingen slektning men en eldre sambygding.

Min kjære har tatt fri jobben resten av uken,så håper vi veien åpner over helgen.

Koselig med noen dager sammen da han har hatt noen lange arbeidsdager i det siste.

ønsker dere alle en fin høstdag:))

10 kommentarer

Siste innlegg