Hell i uhell

Ja i dag har jeg vist hell i uhell.Jeg skulle få pencilin med bussen i dag,kler på meg og rusler ned til bussen,men der var det ingen pakke:(så da går nok ikke skulebussen til Volda nå som veien er stengt.

Jeg går heim og ringer apoteket,tenkte dei kunne sende det i posten,der får jeg den gledelige beskjeden om att min nermeste nabo nettopp hadde vært der og hun fikk med pakken hjem til meg:))virkelig service og så bra når en kjenner hverandre så da er hjelpen ikke langt unna.

No sier dei i radioen att problemene i fjellsiden er større enn først antatt så veien blir holdt stengt hele neste veke også:((

Det likte min kjære dårlig og vurderer hybel neste uke,og det liker ikke jeg:)))

No har vi iallefall satt til livs en deilig og varm brennsnut

etterfulgt av kaffe og fersk eplekake

Det var kjempegodt:))

I skrivande stund har jeg også fått pencilinen min og har nå tatt første tablett:))da bør jeg vel bli fort bra igjen.

No skal eg ha meg en tur på hobbyrommet og pakke inn noen julegaver:))

 

14 kommentarer

Siste innlegg