lengsel

god lørdag kjære venner.Ja nå har vi vært en snartur til nærbutikken og fått handlet det mest nødvendigste.Ikke rette butikken å ta storhandel på,det blir dyrt men jammen er det godt att den er der også da:))så helt ok å støtte butikken en gang i blandt.

Nå sitter jeg her med en lengsel inni meg:)

Skriveren til datamaskina har en tid no gitt beskjed om att blekket hadde gått ut på dato,så jeg fikk bestilt ny blekk til alle fargane.

No koster dette blekket en god del så eg tenkte eg skulle printe ut bilder av det som var utgått på dato og så bytte blekkpatroner etterpå:))

Ja det var jo ikke noe gale med blekket så det gikk helt fint,og jeg hadde en haug med fotoark liggande.

Jeg valgte bilder fra det siste cruiset vi var på:))og det vekket en LENGSEL etter å reise ut igjen.

En flott båt og en utrulig fin måte å feriere på for dem som vil se og oppleve mye

Hver kveld ligger det ett slikt skriv på senga,dei inneholder all den innformasjon en trenger å hvite om det som skal skje neste dag:)både når det gjelder aktiviteter ombord og utflukter på land,ja så ser dere att det også forteller hvilket land vi vil komme til:))

Det ble mange bilder i går kveld

Tror jammen jeg printa ut over 200 bilder i går kveld:))og det var ikke halvparten av bilda fra cruiset engang:))

No må eg kjøpe meg ett nytt album så kan eg fortsette å lengte når eg en kald vinterdag sitter og limer inn bilder fra en vidunderlig ferie

ønsker dere en fin lørdag

10 kommentarer

Siste innlegg