Siste dag i oktober

Da var vi kommet til den aller siste dagen i oktober.Fortsatt er en av mine sommerblomster akkurat like fin

Helt utrulig igrunnen,kjøpte den med blomster på i mai og den har blomtrekt rikt hele tiden,selv no som jeg ikke husker å gi stakkaren vann,ja den står under tak:))

Jeg er fortsatt pottetett men det er bedre enn slik som i går kveld,da rann det i strie strømmer trur jammen nesen har fått brannskade:)slik kjennes det ut så da er det bedre det bare er tett.

Hadde planer om å lufte meg i dag,vi får se litt ut på dagen,akkurat no regner det trollkjerringer ute så da frister det lite særlig når jeg er helt snydens.

Har fått vasket en maskin med klede da,og sett god morgen norge.

I dag lagde dei SUNN snop på tvkjøkkenet,det såg fristande ut så det er ikke utenkelig att jeg prøver meg på noe av godsakene,må bare komme meg til sivilisasjonen først.

Ja for veien er stengt denne uken også og det for nå være grenser for kor langt en er villig til å kjøre for å kjøpe inngredienser til snop:))

Kunne jo altids kjøpt meg et par bukser også da:))ja for tørketrommelen har vist krympet det som er i skapet mitt:))trur eg må slutte å tørke bukser i den,men da krymper kanskje vaskemaskina buksene istedenfor,hi hi.

Jeg skal iallefall vaske kjøleskapet i dag og strikke litt så får vi se da om det løyer ute da blir det en liten rusletur ute også:))

Ønsker alle en fin mandag

10 kommentarer

Siste innlegg