varme vinder fra Middelhavet:))

Dette kan jeg fort venne meg til:))for vi har fått varme vinder fra Middelhavet inn over oss.

I dag våknet vi til 16 + grader og kalenderen sier att det er 1 november.

Så i løpet av dagen skal sykkelen ut på veien:)må jo benytte meg av det varme været.

Jeg føler meg litt bedre i dag,ja jeg gikk gjennom hele natten uten nesespray,det må jo være et godt tegn selv om det tetnet noe til da jeg stod opp.

Sitter her med dukkekleda mine jeg:))er litt rastløs så det blir ikke mye i gangen,men det går framover:))

Ikke så mye som skjer her for tiden,jeg er litt rastløs av å være innestengt ser fram til att veien blir åpnet igjen.

Veivesenet prøvde å spyle fjellsiden rein for løsmasse,det var ingen hjelp i,så dei gikk løs med helikopter og vannbomber og prøvde å sprenge vekk løsmassen,hvordan det gikk fikk jeg ikke med meg,håper uansett att veien åpner snart.

Ønsker dere alle en fin dag i dag:))

6 kommentarer
    1. Hørte at flere ville få ganske så fine temperaturer nå,,og det er jo ikke dårlig til og være 1.november. Her er det så grått og trist vær nå,og det er ikke fristende til og gå ut heller. Men du får ha en fin dag i fønvinden du har fått:))

    2. Dei varmevindene har nok ikkje stoppa her. Skal vel ikkje klage er 10g her da. Men ikkje 16.
      Skjønner att tanken på at du ikkje kjem deg nokon stad får deg ratlaus. men de hjelper nok å komme seg ein tur ut på sykkel i dag da. Ha ein fin dag

    3. Delig ver i Tulsa også. Varme vinder, men det kjem vel helst frå Mexico gulfen og ikkje Middelhavet. Uansett, hadde ein deilig kveldstur i går og såg på stjernehimmelen:-) Kan anbefalast! Signe dagen inne i Hjørundfjåre! 🙂

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg