handletur

Må først få takke for alle hyggelige komentarer:))siden jeg var effektiv på morrakvisten så hadde jeg et hav av tid på dagen:))

Yngste sønn er hjemme siden han går nettskule,han ville gjerne kjøre meg på butikken,ikke nærbutikken men til Nordfjordeid:))ca 1 times kjøring hver vei.Vi kjørte over Grønndalen som er ett fjellovergang.

det var slett ikke verste vei å kjøre til butikken:))en slik vakker dag så er det bare kos å kjøre over fjellet .

Jeg fikk kjøpt ferske julebrød med rosiner og sukat,godt smør og gubrandalsost som jeg skal servere morsjonistane på onsdag:))fant ut att litt annet enn kake kan være like godt:))

Hadde planer om å bake knekkebrød men det lyt vente til i morgen.

Så nå skal eg bare slappe av og kose meg,strikke litt og se siste episide av gøy på landet:))

18 kommentarer

Siste innlegg