godt i gang

god kvelden :))takk for alle hyggelige komentarer:)

Jeg var godt i gang i dag og etter att frokostprogrammet mitt var ferdig stekte jeg kjøttkaker

og når jeg først var i gang tenkte eg det var greit å brune opp litt mjøljamning til brune sauser

men så begynte fruen å tulle,gikk inn på blogg og glemte hele sausjamningen,ingen god kombinasjon har sagt det før.

Det ble litt brent ja,i bunnen her måtte det luftast og jeg som vasket hus i går,snakk om å være kjærringa mot straumen

ut på verandaen med teppet,og der blir jeg hoiet på:))

Ikke tungbedt eg:))legger fra meg alt og leiter fram sykkelen:))sveipe over kjøkkengulvet kunne jeg jo ta igjen:))

så det ble en fin sykkeltur + venninnebesøk:))

no er kjøkkenet vasket og jeg har laget en fyldig og god hjortegryte,kjøttkakene skal få være til søndag:))

det er fortsatt deilig vær hos oss og det er mildt 🙂

no skal eg iallefall slappe av resten av kvelden:))

8 kommentarer

Siste innlegg