det er lørdag:))

Det er helg,lørdag med andre ord:))

En dag vi alle setter stor pris på.Jeg våknet vel og merke med den trasige hodepinen:(skjer litt for ofte synes jeg.

Jeg har jo gått på sterke medisiner i 2 år for kronisk hodepine,men har nå sluttet etter eget ønske jeg ville se hvordan jeg fungerte uten.

Hvordan det blir framover får vi se,enn så lenge har jeg mye hodepine:(

No glemmer jeg det og prøver å nyte lørdagen.Jeg er i gang med å koke risengrynsgrøt:))den blir absolutt best når den får koke lenge,gjerne bortimot et par timer:)))mmmmmmm

I ettermiddag er det julemesse på bygda:)Jeg har planer om å sykle for trimmen den trenger jeg:)det regner litt i dag,men det er mest opplett.I morgen derimot har det melt regn.Våknet til 15+ i dag morges og det kan jeg like i november:)

I går vasket jeg sengetøy,hengte dem ut på snora kl 15 og tok dem tørre inn kl 18,det var så mildt og fint ute som en sein sommerkveld:))

ønsker dere alle en fin lørdag

6 kommentarer
    1. Her er det også mildt 10 grader, men ikke opphold til noe tørking av kleer nei.
      Det er ille med slike hodepiner, var sjøl slått ut av migrene i forrige uke, det er heldigvis sjelden med de nye medisinene for ryggen. Men de sier jo at smertestillende spesiellt mot hodepine kan gi mer smerter i lengden og at en oppholdsperiode kan være nødvendig. Sitter smerten i nakken som hos deg har jeg mer tro på massasje og varme, men holder du på med takvask som du gjorde en gang !! ja da må du vel på med tabletter også.
      Ønsker degt en god dag åkke som, til tross for smerter så skal vi jo leve og kose oss, og angående grøten så er jeg helt enig, blir best av lang koking. Da jeg voste opp sto den på småkok i mange timer :))

    2. Eg må berre reklamere for lavkarboen att eg da. Torstein har ikkje migrene lengre og veldig lite hodepine i forhold til før han la om til alvkarbo :0). Må jo misjonere vet du . Håper du kommer deg og slipper å slite.
      Her var vi heldig å fikk gått ein bra tur før regnet kom. Ha ein fin lørdag videre. skal lage ferdig jakka mi i dag. klem

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg