Julemesse

i dag var det julemesse og kafe:))

Siden det er vårlig og mildt ute benytter jeg anledningen og sykler og litt av veien måtte jeg gå ,tur/retur ca 7km,vel framme er jeg selvsagt svett som bare det.

Las foresten i ett ukeblad att det var sundt å svette ,dei med overgang og hetetokter hadde mindre kjangs på å få brystkreft:))god vi ikke svetter helt forjevast.

På julemessa kjøpte jeg et par småting

En boks tennbrikketer med fint trekk:))

og ett trekk til en økonomieske med servietter

Greie og nyttige smågaver.Ellers var der veldig mye fint å få kjøpt som det alltid er på julemesser.

Veien er fortsatt stengt derfor ble det også solgt middag om noen tok turen og kjørte rundt hele fjorden,i tilleg var det kaffe og masse deilige kaker.

Hodepinen slapp taket så jeg fikk en fin dag i dag:))

Takker for alle hyggelige komentarer,håper jeg er tilgitt når jeg ikke svarer på hver og en:))men alle var kjempekoselige å lese:))

no er det snart resultater på skal vi danse:))jeg heier på Kari:))

14 kommentarer

Siste innlegg