Det er mandag

Hadde no mandagen startet litt bedre da.Ullgarnet jeg har strikket med tålte jeg overhode ikke:(fortsatt klør og stikker det i ansiktet og øynene er irriterte:(trur helt sikkert att jeg ikke bruker mer av det garnet,får se om svigermor tåler det da får hun alt.

No har jeg gått over til dukkekle igjen i ett snilt materiale:))nemmelig bommulsgarn:))

Vi er innestengt denne uken også:(klart det er viktig å få fjellsiden så sikker som mulig før dei åpner for ferdsel igjen,men no begynner jeg å føle meg innestengt.

Skulle så absolutt ha vært en tur til frisøren,i går gikk jeg løs på panneluggen selv:)

Våknet til 12+ og mild fin vind i dag også:)jeg nyter hvert sekund av det gode været vi har.

Har ingen faste planer for dagen men ut skal jeg,så får vi se om det blir på sykkel eller om jeg spaserer.

Ønsker dere alle en fin mandag

9 kommentarer

Siste innlegg