fortsatt kjempevær ute

God morgen.Ja her på vestlandet kan vi fortsatt glede oss over ett kjempevær

Slik ser det ut hos oss no:))litt dis på himmelen men tenker det blir helt klar himmel om ikke lenge,og vi er fortsatt lovet slikt vær ut veka:))

Jeg må ut og lufte meg  det er oblikatorisk i finværet,ellers er jeg så priviligert att jeg ikke har noen faste gjøremål så dagen står åpen i dag.

Etter stuntet med stikkande ullgarn ville jeg bruke noe som garantert ikke klødde:))

Jeg fant et nøste med bommulsgarn og tenkte att det må kunne brukes til noe lite:))

Sette meg til i går kveld men du kor eg kava,måtte rekke oppatt 3-4 ganger før det ble riktigt

hva dette skal bli lyt dokke vente med å få vite:))for når det gjelder meg kan ting ta en annen vending under prosessen:))

Ønsker alle en superfin dag

9 kommentarer

Siste innlegg