Litt bilder fra dagen

jeg syklet til legen i dag da fikk jeg mulighet til å ta bilder også.

Hos legen gikk det greit bortsett fra att han henviser meg til sykehuset igjen,jeg er vist et sånt spørsmålstegn pasient av og til:))

På veien stoppet jeg og lyttet til noen hakkelyder,trudde det var en hakkespett,men neida det var denne vesle her

en spettmeis,dere ser bare magen for hver gang jeg knipset gjemte den hode:))ikke særlig fotogen,kom over en flokk kvite fugler også,trur det må ha vært stjertmeis,og dei var det iallefall umulig å fange med linsa.

så jeg gikk over til naturen istedenfor:))her ser dere Finnes i bakgrunnen og Kalnes i framkanten

vakkert på sjøen

og fortsatt blomstrer det langs veien

naturen har mye artigt å by på:))

det har vært en vakker dag :))

men no er det middag:))

15 kommentarer

Siste innlegg