Lavkarbo

Tenk det,min kjære kom hjem i dag og forkyndte att no skulle han over på lavkarbo:))ikke mer sukker og mel,sukk hvordan skal det gå med en som elsker brunost og syltetøy:))

Fant en del alternativer på frokost på nett,sønnen smilte stort for dette hørtes godt ut:))dermed vil han også ha lavkarbofrokost.

Trudde ikke jeg skulle inn på lavkarbo,helst fordi jeg trodde det ville bli vanskelig med familien,men no som mannen selv tar tak i det så får jeg nok hive meg på og prøve:))

Men så er jo jeg helt blå da,ikke har jeg butikk her heller så det får komme gradvis,har iallefall bestilt 2 bøker på nett no:))

Jeg er litt spent,hører jo kor godt dette er for helsa så får vi se da om jeg og mannen får bedre helse,ja kanskje litt mindre midje også:))det høres forlokkende ut.

Da er det bare å vente å se da om bøkene kommer i postkassen min i morgen:)

18 kommentarer

Siste innlegg