Sykkeltur

Da har jeg fått unna første sykkeltur i dag.

Vi har ei dame i bygda som har høner,siden vi skal prøve oss på lavkarbo så trenger vi egg:) hun er hjemmehjelp på Bjørke så jeg ringte og bestilte 24 egg tok fram sykkelen og syklet 2,5 km for å kjøpe egga og 2,5 km heim igjen :))da ble det 2 fluer i en smekk,egg og trim.

Men huttetu kor kaldt det var,frost langs veien.Hadde jeg vært klar over det ville jeg nok tatt på en stilongs.

Himmelen har vært spektakulær hos oss i dag:))

disse bilda tok jeg på Bjørke,helt fantastisk synes eg

På vei heim måtte jo eg ta litt av dagens natur også:))ja for det er helt fantastisk hos oss nå om dagane

Som dere ser skinner sola,men det er i fjella og på den andre siden av fjorden,vi bor under høge fjell og der kommer ikke sola til lenger.Men det er lyst og fint så lenge vi ser sola:))

Fant ut att jeg ville ha med lit mose heim for å pynte litt i krukkene ute,fant en tue med kvit lav,tror dere ikke att fruen måtte klatre på kne  for å nå tak i det

jeg fant litt trevirke også i sjølinja

vi får se hva jeg får til med denne:))

og vel heime såg det slik ut ovenfor huset vårt:))

Jeg måtte teste egga da jeg kom inn igjen,speilte et og varmet litt spekesinke attåt,og jeg må si att egget smakte fortreffeligt,trur jeg skal bli fast kunde på dei egga:))

Ha en fortsatt fin dag da folkens

25 kommentarer

Siste innlegg